19 Tem 2007

Bu GYZEM i çözebilecek misiniz?

Siteye girmek için resme tıklayın...
Şimdiye kadar çözen olmamış.Bende 26. bölüme kadar geldim fakat atıldım :D çünkü bütün forum olarak çözmeye çalıyorduk ve cevaplar bazen herkesin değişik oluyordu..O sorulardan birisine denk geldim.. başkasının cevabıyla yanıtlayınca anlaşıldı yardım aldığım ve güya sürgün edildim :D

Neyse fazla uzatmayayım oyun şöyle;
Nasıl oynanır kısmına baktığımızda;

Her sayfa bir gyzem içerir. her gyzemi çözdüğünüzde bir sonraki sayfaya geçişi bulacaksınız.

sayfaya geçiş farklı yollarla olabilir. bazen bir kod girerek, bazen bulduğunuz kodu adres satırına yapıştırarak. bazen bir flash oyunu tamamlayarak. bazen internette arama yapıp sonuca ulaşarak, bazen bir film izleyerek, bazen size gelen bir maildeki gyzem'i çözerek, bazen sadece zekanızı kullanarak... farklı açılardan bakmayı deneyin...

örneğin ekranda bir kod kutusu yoksa şöyle bölüm geçeceksiniz: gyzem1z8 adını bulduysanız, adres satırına (url) www.gyzem.com/gyzem1z8.php olarak yazmalısınız. ya da o andaki adres gyzem36.php ise ve siz 48 bulduysanız, 36 yerine 48 yazmalısınız. ya da ... onu da siz keşfedin...

böylece o bölümlere geçişi bulacaksınız.

Böyle bir yazı var ve daha fazlası tabiki..

Size bir ipucu mutlaka her geçtiğiniz sayfada "sayfa kaynağı" na bakın. (Firefox: Ctrl+U, İE: Görünüm>Kaynak) İp uçlarını göreceksiniz.


Ayrıca söylemeden edemeyeceğim.Sesler gerçekten çok güzel ayarlanmış.. Hoparlörlerinizin sesini mutlaka açın..

Takıldığınız yer olursa TIKLAYIN!..

0 Comments: